one to three

Vilken kanonbra dag alltså. Även om det var väldigt segt att vakna i morse. Men, som sagt. Körde ner till kommunhuset vid kvart i 8. Mötte alla gymnaster och ledare, sedan for vi iväg mot grimslöv, denna gången i Werners bil. Eftersom det fanns gott om plats så behövde inte pappa köra. Då blev han nog lite lättad iallafall. Vi kom dit typ halv 9. Hade våran uppvärmning vid tjugo över nio, så det blev en dryg väntan tills dess. Väl på uppvärmningen gick allting toppen för mig. Sedan var det ytterligare några timmars väntan, eftersom tävlningen inte satte igång föräns klockan 11.

Indefilering och sedan vart tävlingen igång. Ännu mera väntan eftersom vi hade startnummer 27. Men det gick rätt fort och nervös som fanken vart man. Väl inne så gick det lite sisådär. Höll på att falla på rumpan sista varvet, men gjorde inte det som tur väl var. Men varvet ströks ändå, eftersom det var någon som inte gjorde det dem skulle. men det är sånt som händer. otur , men vi fick bra poäng trots detta. Efter att vi varit inne och gjorde det vi skulle, blev det ännu mera väntan. Tills runt 1 då prisutdeleningen var. Och gissa vad? Vi kom trea! Dessutom, så fick även flickor 2 och mixlaget guld. Alltså kammade älmhult hem 2 guld och 1 brons. Inte alldeles för dåligt, huh?

Bilfärden hem gick snabbt och vi hade väldigt roligt. Satt i våra (werners) otroligt tjusiga glasögon, snackade och lekte mäster. Haha mycket skratt blev det. det tycker vi om i massor. Väl hemma blev det till att vila lite, kolla på the hills, sedan duschen och ja, nu sitter jag här. Adam kommer vid halv 6, mys. Idag har vi faktiskt varit tillsammans en månad. Ganska sjukt vad tiden går fort alltså. Jap :) :$.  Och ikväll är det balders, men skippar det. Jag hoppas mina tjejer får en kanonbra kväll, all of you. Även mina killar får gärna ha en trevlig kväll.

Bilderna från tävlingen kommer lite senare, när jag laddat upp batteriet och så.
Blev inte så många bilder, mest filmer. Plus att batteriet dog, eftersom jag glömt
ladda den igårkväll. well done kristin! :) åååhhja!

time to go! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0