regnig söndag, tråkig söndag

Jag lever(!), trots att denna dagen har varit otroligt död. Det regnar ute konstant och inte ett enda litet uppehåll så man kan gå utan för dörren. Så hela dagen har jag hållt mig inomhus, och tvekar inte en sekund på att stanna kvar i sängen som jag gjort exakt hela dagen, kollar på one tree hill. De har gått undan. Har hittills kollat på sisådär 11 avsnitt. Kalla mig nörd, besatt or whatever, men erkänn en sak. När det inte finns något vettigare att göra, då är det okej att glo på det hela dagen lång.  Blev en liten tripp till kusinerna också, så lite social har jag varit. Trevligt. Nä, nu ska jag väl fortsätta titta lite och inte störa er ännu mera. Tack för mig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0