smile baby, it makes me happy

tjobidoou :)
Är hemma från en toppenkväll i osby. Kollade på mirrors, och jag skojar inte om att jag flög upp typ två meter ur soffan då&då. haha. Spookey! nåväl. Aja, hade iallfall en kanonbra kväll :) Papi kom och hämtade mig vid nio sen. :)

Ja just det ja. Kom på att jag skulle berätta om vår sista lektion också. Haha gud! Det måste ha varit den roligaste lektionen på länge. Vi hade alltså äö, egetarbete med andra ord. Och vi, killarna och jag, kände inte riktigt för att jobba, eftersom det var sista lektionen och allt. Så vi bestämde oss för att prata lite moral och etik. Vad vi  tycker är rätt och fel inom förhållanden. Och jovisst kom vi fram till mycket. Sedan försökte jag få dem, med linneas hjälp, att berätta vad de ansåg om kärlek. Men icke, icke! Det kunde vi inte få dem till att berätta om. Blyga pojkar vi handskas med, men en sak vet jag. De söker 91:or. haha några lediga 91:or kan ju kontakta mig så kan jag fixa en blinddate med någon av dessa excotiska pojkar. Wellwell. Marcus slängde ur sig en as rolig kommentar, eller typ tio stycken faktiskt!
"Vad är kärlek, marcus?"
"Ja, det är väl när två personer tycker om varandra, och vill vara i varandra"
- " Jag tror du har förväxlat kärlek med samlag"

hahahah, jävla roligt alltså. Felsägning? Eller är det så du tycker mackebacke? :) Dags att ta sig en funderare?
En annan kommentar var om att om dem skulle dejta 94:or. Även då var marcus framme och slängde ur sig en kommentar. " Näää, de är ju lite kortväxta för mig" Yeah right, kommer ju från rätt käft!

Efterskolan besökte jag även marknaden med min kära johanna. Inget att hurra över, verkligen inte. Nåja, nu tror jag att jag ska pysa till sängen snart :) men ska kolla lite till på programmet med världens tyngsta man eller vad det är. Inget mysigt program nej! men vafan :) godnatt alla! :)


Hahahahha fin bild jag hittade på syrrans dator! hon och viktor har nog gjort den.
kanske jag skulle ta och färga det? ;) haha not! menmen!
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0