so tell me, do you really regret it?

Godmorgon!
Igår blev det lite glest med inlägg, men hade inte riktigt en tanke på att skriva eftersom jag hade ganska fullt upp hela dagen. Det ber jag om ursäkt för. Anyway, igår började jag dagen med att städa mitt rum, ganska grundligt. Får väl se hur länge det håller sig. Sedan traskade jag, pappa, och syster ut för att plocka ner och slänga studdsmattan. Så Sara, nu blir det inga mer nätter i den nästa sommar, tur vi hann med en natt där iallfall. Efter det pös jag in i duschen och sedan kom adam (: kollade på som man bäddar och saw III. Mys. Vid 11 stack han hem och jag la mig för att kolla på oth. Kanon!

Idag vaknade jag jävligt tidigt, eftersom vi nu har vridigt tillbaka tiden en timme. Kändes lite konstigt. För nu är ju klockan egentligen 11, fast den är 10 om ni förstår vad jag menar. Ganska jobbigt att vänja sig, för nu måste vi upp en timme tidigare. Tur är att det är lov nu. Idag tillbringar jag nog den mesta tiden hemma om inget annat kommer ivägen. Ikväll blir det träning, som är way to efterlängtat. Och nu, blir det one tree hill!
love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0