starship

Tjena.
Knivigt med tid för att hinna skriva lite, men nu har jag äntligen lyckats hitta lite tomrum. Igår var en mycket trevlig kväll, de kom och vi kollade idol som tidigare bestämt. Anden i glaset skippade vi, men kollade istället på freaky friday som gick på tv. Var ute och gick, men hamnade borta hos en viss granne, sedan blev det inte längre. Kallt som fasen var det också.

Idag har jag varit i växjö hela förmiddagen. Öppethus i skolor i växjö. Så jag och pappa passade på att kolla in john bauer. Vilken skola, mysig och inte så jättestor. Skulle absolut kunna tänka mig att gå där. Nu behövs bara betygen^^ :) höhö. Sedan gick vi in i stan, köpte innebandyklubba åt syrran sedan en svängom Kina restaurangen. Mumma! Och nu är jag hemma, kom hem vid typ 2-tiden skulle jag tro. Somnade pangbom när jag kom hem, och snart blir det till att träffa kusiner! :) först, lite oth! :) pusspusspuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0