what differences does it make?

Någonstans här mittemellan känner jag ett djup, ett tomt hål.

Jag körde hem till en viss fisk, som verkade ha totalpanik. men som i självaverket bara ville ses ;) alltid mega trevligt att komma hem till henne. Hon och hennes 90 säng :D Haha, we love it!  Nä, för på tal om ingenting så är ju Kalle-Henke ganska snygg, och min syster vänsterprasslar har vi kommit fram till. Kanon, toppen, great, askalas :D allt det där ni vet.

Jap, kom hem, kollade klart oth, och snart ska jag väl nana eller något. börjar klockan nio imorgon. pest och pina, men det ska nog gå fint. Bara till att vakna en timme tidigare, det fixar jag, jag grejar det! jaomen! :)

godnatt mina små kära käraste! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0