where no one knows my name

Jag är peppad till tusen på fest idag.

jag somnade sent, sent igår. Låg och lyssnade på musik och kollade på de tända värmeljusen ungefär halva natten. Arg var jag också. Men idag mår jag prima ballerina. Har precis duschat och så, ska snart gå och städa upp mitt rum lite så det inte är så jäkla stökigt där hela tiden. Sedan kommer väl salome hit under dagen, och ikväll åker vi till den enormt stora hålan O-S-B-Y! Där hålls kvällens bravader. Ja men som sagt, inget görs utav sig själv, så bäst att sätta igång. (Y)

Ha en kanonbra fredagkväll. Förresten, är det ikväll man går bus eller godis? Eller är det imorgon? :D Jag ska lätt spöka ut mig, och springa runt och skrämma folk i hela älmhult. Fast jag lär nog bara skrämma mig själv varje gång jag går förbi ett skyltfönster, eller något spegeliknande. Haha! nåväl. vi höres! PUSS!



you're so fine!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0