you were like my lover and my best friend

Morsning korsning!
Planerna idag är helt ändrade idag också. Skulle solat med Johanna, men icke! Aja, får väl hitta på något annat idag. Kanske hjälper Martina med hennes rum, som hon håller på att göra om litegranna. Ikväll blir det iallfall träning som alla andra tisdagskvällar. Har riktigt kommit in i träningen denna veckan, suget fanns verkligen där igår, och den finns även där idag. Hur bra är inte det egentligen?

Förövrigt har jag precis suttit och tittat på det sista avsnittet av one tree hill (som kommit ut i Sverige). Så nu kommer jag inte att kolla på det lika ofta, och änn mindre skriva om det här i bloggen, eftersom alla avsnitt av säsong 6 inte har kommit ute ännu. Det gör det hela lite mer spännande faktiskt. Så nu har jag ju alltid något att se fram emot här i veckorna.

Nu har jag inte tid att skriva mer. Här är förresten lite bilder från gårdagen.





Tänkte dessutom lite snabbt påminna er ännu en gång om Bloggkoll.com . Kanonbra sida att hålla reda på när alla dina favoritbloggar uppdaterar och skriver nya inlägg! Toppen bra, eller hur? :)
love


Kommentarer
matteus

asså måste säga det att bilderna är sjukt roliga.. spec den när du e upp och ner..!! du får se till att ta fler sånna bilder..!! det blir mkt roligare om man kan spara bilder på dom roliga stunderna i träningen..

2008-10-28 @ 15:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0