är det verkligen såhär jag vill ha det?

Har snart sammanfattat allt som ska vara med på provet. Bara lite kvar, tar max 10 min! Orkar inte göra det nu, min hjärna kollapsar snart känns det som. Jaomen. Bara en jädrans massa läsning kvar, men det fixar jag tills imon.

Snart blir det till att kränga lite mannagrynsgröt, love it! Pappa är snällast som alltid gör det till mig, för jag vet själv inte hur man gör. Jag har kommit på att mina föräldrar inte är så tokiga som jag alltid beskriver dem. Ofta beskrivs dem som pinsamma och allmänt ointressanta. Men mycket finns där som jag inte berättar. De blir till exempel inte arga över saker som andra föräldrar skulle ha blivit. Då tänker jag på gårdagen som exempel. De var cool-lugna med det och bara skrattade åt mig i morse. Inte många föräldrar som skulle ha gjort det. och när jag förklarar för både mamma och pappa om hur ledsen jag var att det blev så, och att jag aldrig mer ska dricka så säger mamma: "Det är klart du får dricka, bara du berättar vart du är och ringer hem om det händer igen." Ja, dem är faktiskt bäst. Syster också, även om jag verkligen hatade henne just igår vid den punkten där jag bestämde mig för att ringa till henne. Inte för att det här alls  hade något med det ovan att göra. Men ville bara berätta det. Jag tycker om dem massvis!

Ja, nu är das gröt klaro. mumma! tjobre (:


worlds greatest.


Kommentarer
Martina

Naaw, Va gullig du är ;)

2008-09-14 @ 21:29:50
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0