du har inte en aning

Hallåhallå! :)
hur mås det där ute? Jag mår bara finemang, är dock lite orolig inför morgondagen. Två redovisningar och jag tänkte jag skulle sätta igång och öva lite nu. Får väl se hur det går. jomen.

anyway, åkte ju som sagt hem till adam vid fyra tiden. muy divertido. Träffade även lite känningar på bussen såsom ballen, adrian och stina. När vi kommit dit blev det lite tv, mat och prat. Sedan åke vi hem till någon vid namn johan. Och vem körde dit? Jo adam. Snacka om att jag satt som fastklistrad längst sätet. Tur väl så överlevde vi alla åkturen dit. =) nä, jag skojar bara. det går som smort. Aja, väl hos johan kollade vi på idol och sådant. Sedan gick vi hem till Stina, jag, adam och adrian. Långt långt, och aningen kallt. Men när man pratar om fula saker med adam så fördrivs tiden lite. mongolider, ah jo tjena mittbena. Skrattanfall.jaup, sen var adrians mamma snäll och skjutsade  hem mig :)

Och nu fastnade jag här, no good. För jag ska egentligen sitta med alla papperna i handen och övaövaöva på redovisningarna. Men icke. Alltid ska jag fastna någonstans, och olyckligtvis blir det alltid framför datorn jag fastnar. Jag fastnar aldrig vid bordet med tusen böcker och läxer att göra. Never happend. Vi får helt enkelt vänta och se tills den dagen kommer, om den kommer vill säga. Inte så troligt nej.

Imorgon är det barngymnastik, hoppas det inte är fullsmockat den här gången igen. Även älmhultsdagarna startar imorgon, får se om jag hinner ner en sväng och kika lite. Imorgon är det även 11 septemer, olyckligtvis. Hoppas inget dåligt händer iår igen. tråkigt. Pluu-uuus att söta adam fyller 17 år! :) stort grattis till honom! :) <3

nä, nu är det åter över till läxorna! godnatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0