du

Vad jag är trött nu! Hektiskt kväll på sätt och vis.
Att skriva ut lapparna till barngymnastiken har aldrig varit svårare, och att dess utom komma dit, och ca 26 ungar gapar och har sig gör inte att ens tålamod håller sig. Ja, ni hörde rätt. Idag var vi alltså ca 26 barn på gymnastiken. Rekord nästan ju. Hoppas att några slutar och att intea alla ungar börjar, för då får vi det riktigt jobbigt kan jag lova. skönt när den timmen vart över iallfall. Japp. Träffade adrian en liten stund också, pratade och så. Sen knallade jag och adam hem till mig. Mat och idol på ett ungefär. Trevligt värre :)

Jao, ska läsa ytterliggare lite ikväll, boken tar ju fan aldrig slut. Imorgon är det fredag, vilket vi tycker om väldigt mycket. Too much, mucho, muy. Ja, ni förstår. Alltså riktigt mycket. Händer det något roligt på kvällen? isåfall, 0763366278! där har vi det. :) Nu slocknar snart mina ögon, och sängdags är ett gott alternativ. =)

godnatt!
<3


ett tag sen jag la in en bild. så det får bli ett par bilder idag!
och vi har aldrig påstått att vi är normala, nej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0