even when your hope is gone

Jag är på glatt humor, men kan knappt skratta eller le. Har fått något bakom överläppen till höger om framtänderna. Eller hur man nu ska förklara så ni förstår. Men det gör satans ont så det är lite svårt att skratta.

Vartfall. Skolan började med slöjd, blev nästan klar med mitt förkläde. Det ska stå mäster kock på den med rosa bokstäver, (själva förklädet är svart) och o:et i kock är turkosblå. Och så ska jag göra en ficka med både det rosa och det blåa tyget. haha super! Sedan hade vi prov-genomgång. Trist som attan. Sedan fortsatte jag och johanna på vårat vattenverk, lyckades finfint. Tills vi fick veta att det inte skulle funka, då var det bara 'kiss and goodbye' till vårat halvtimmesarbete. Jomen! Efter lunchen hade vi språkval, hade faktiskt ine så mkt fel på texten som jag trott. Lite stolt är jag allt. Sedan hade vi so/äö. Fick tillbaka 'so-provet' 22 poäng, hm.. åt skogen med det!

Nu har jag typ precis kommit hem från byn. Köpt present och sådant. förresten så fick jag också köra och hämta syrran för någon hade punkterat min cykel som hon cyklade med till skolan idag för att jag var lite lat och tog moppen. Så nu är jag pissed. Eller nej. men ändå, lite jobbigt att folk inte kan låta cyklarna vara. Moral, gott folk. Har ni inte det? :) Nåväl. Nu håller hon på att laga nån mat till oss, antar att det blir något enkelt. Hon är inte den som gillar att laga något avancerat. Blir säkert bara nudlar eller pasta, kanske pommes? Ja, that's her. My sis. Nu ska jag "läsa" lite i min bok, är jättelångt efter kan jag påstå. Får ligga i hårt nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0