flash light

Vilken kväll alltså! Good and bad. Men den var mest bra faktiskt. Började kvällen på tivolit med Sara. Lutiga huset och spökgrejsimojsen. Och fy fan va rädda vi blev.  Haha. Sedan körde vi hem till sara som skulle byta byxor och hämta pengar. Efter det över till mathias där det vart fest. Träffade massa roligt folk, nytt folk, glatt folk, knasigt folk, ja det var alla sorters folk där. Jag hade skit kul, kvällen igenom, tills slutet. Som vi kanske inte bör nämna här :) :). Iallfall hade jag bra folk som vart snälla mot mig, det tackar jag tusen gånger om för. Vem vet vart jag hade hamnat annars? Men iallfall, tack Mathias för att man fick komma, och tack alla andra :D

Fick skjuts hem senare på kvällen och möttes av ett par glada päron. Jotack!  Gick och la mig. På morgonen mötter jag av ett par ännu gladare päron. Både mamma och pappa log som fan och skrattade när jag kom ut till dem. pinsamt.se? Jo, det också! Men äh, ibland får man bjuda lite på sig själv ;) nu ska jag iaf dricka min goda varma kopp choklad, och kolla på one tree hill. Senare idag blir det till att plugga No. Prov på tisdag och jag har inte börjat :P Great! Jaja, tjao! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0