halvsjuk

Usch, idag mår jag verkligen inte alls bra. Not at all. Har en massa ont i halsen och sprängande huvudvärk. Så typiskt att det kommer just nu, just idag?! Men jag ska vila en massa idag, knarka halstabbletter samt lite alvedon, som lär bli en av mina bästa vänner just idag. hmm.. för jag ska till balders, för jag ska vara med världens bästa tjejer, det vill jag inte missa.

aja, har iallfall legat vaken i snart en och en halv timme. och nu är klockan 09.25 Så ni kan ju räkna ut när jag vaknade. Kollade på mobilen när jag vaknade, 6 nya meddelande. Oj, ja, så kan det gå om man somnar tidigt en fredag kväll. haha, Jag somnade typ halv 11- 11, Jisses. Rekord tidigt för att vara en fredag, jo tack. Men ska snart bege  mig in i köket för att ta något litet att äta, börjar bli lite smått frukost-hungrig nu.

=)
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0