I trusted you

Åh, vilket jobb det har varit med att ränsa ledarpärmen från allt gammalt skräp. Och skriva ut lappar, och fixa nya närvarokort, överföra alla namn till de nya, räkna cash, skriva, räkna, och skriva lite till. Rita en fin hinderbana till barnen och nu är jag äntligen klar. Säkert något jag har missat, så är det alltid. Men ja, man får helt enkelt vänta in på den första som klagar och hittar något fel bland mina papper och anteckningar.

Förresten så fick vi tillbaka våra No-prov idag. VG. Så jag är nöjd, trodde faktiskt inte ens på att jag skulle få det. Men ack så fel man kan ha ibland, och tur är väl det. Matte prov på tisdag också! Wish me luck! =)

Nä, nu ska jag snart pyas till träningen, tjao! (:


bilder från minigolfen igår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0