I wanted you to stay forever

du går mig verkligen på nerverna!

Aarh, hela min kväll är typ förstörd. Är inte på alls bra humör. fyfan!
men iallfall, har varit och klippt mig nu, blev aningen kort i luggen, men ja, det växer ju ut förr eller senare. Nu ska jag nog läsa lite i boken och städa rummet lite. Eller något åt det hållet. Orkade inte sticka ner till träningen idag, har ont i benet dessutom. Får bli att träna som fasen nästa vecka eftersom det är uppvisning, inte denna helgen, utan älmhultsdagar-helgen. Time to skämma ut sig, den startar då. Haha.

jao, har inget intressant att skriva om, så där sätter jag (.)
over and out
.


Kommentarer
tina

Haha... jag känner mig träffad ;)

2008-09-03 @ 10:25:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0