i'm grateful for what i have

Tjenixen!
Sista delen av dagen, från klockan 5 och framåt vill säga, har varit toppen. Lagade min egna mat, potatisbullar och lingonsylt, mumma! haha. lätt och bra. Sedan for jag ner till Älmekulla, där jag träffade på Sara, Domina, Jp, Ludde, Elin, Emmy och Mathias. Kanon bra! Träffade på spelarna efteråt och stod och snackade i typ en timme, frös som fan kan jag ju också tillägga då. Kvart i åtta stack jag ner till linné för lite dansträning. Great med stora bokstäver och utropstecken, we like vill säga. Och nu ska jag knalla in i duschen, och göra mig redo för sängen hädanefter. Imorgon är det skola och sedan träning på kvällen.

Undra hur det blev med tävlingen för den äldre gruppen? Jag hoppas verkligen det går ihop sig. Är riktigt sugen på tävling nu faktiskt. yepp. Men som sagt, jag var på väg till duschen! Tjaouo! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0