I'm left without a choice

home from school.
igen, alltid såhär mina inlägg börjar. konstigt nog.

Nåväl. Idag var det en hyffsad skoldag, dock suger grupperna fortfarande. Och lär göra ett par veckor framöver. Men jag överlever as always. Började dagen med genomgång av vårt nya temaarbete som är valfritt. Mycket diskussion i det hela, men det ska jag nog klara. Efter det hade vi eget, språkval, sedan eget igen, lunch, eget, eget och engelska. Tror jag. Många lektioner idag ja. Inga överdrivet roliga lektioner nej, men det gick fort.

Nu ska jag snart sätta mig ner för att planera barngymnastiken och dess träning. Sedan blir det att dra ner till klöxhult, träna, sedan hem och läsa som fan. Måste läsa ut boken ikväll, och jag har hundra sidor kvar. Och ett papper med frågor på jag måste besvara. Glad man blir av att skriva sådant här, really!

jag börjar väl redan nu, tjao! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0