I'm yours

Aloha.
Snabb måndag idag. Med bara typ två½ lektion idag. Gött. För vi som skulle tävla gick och åt en halvtimme innan, sedan drog vi ner till linné, softade och pratade med folk. Efter det blev det lite information, och sedan satte tävlingarna igång. Och jo, det  gick bra. För de flesta gemöbarn eller vad man kallar det. Var sjukt jäkla nervös när jag skulle göra mina hopp. Första gick sådär, andra vill jag inte ens nämna, men jag gör det ändå. Haha. Jag hamnade på fel fot, och sprang över hela gropen istället för att hoppa, höhö. tredje hoppet var mitt bästa. Slutade på tredje plats iallfall. Inte helt åt skogen. Sedan blev det till att kolla på de andra grenarna och så. Trevligt. Körde hem vid 3 tiden och nu har jag precis ätit lite.

Ikväll blir det träning från klockan 5-7. Efter det blir det till att plugga och göra klart en massa saker. Usch och fyfan på det. Men, nu ska jag byta om och så, så jag har det klart! ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0