I've been given you all of my heart

Åh, vilken slapp dag jag har haft med en närmare eftertanke. Vaknade vid nio, kollade ett avsnitt one tree hill. Åkte med pappa till affären, sedan hem igen. Satte med och läste i boken en stund, somnade, vaknade två timmar efteråt och läste lite till, och nu sitter jag här.

Käkade lite nyss också, thaimat. Mums fillibabba säger jag bara. Övergott alltså. Tur jag har en mamma som kan laga sådant när som helst när man vill.

Något jag stör mig på lite nu såhär i efterhand är att syon var på besök i fredes i vår klass. Men jag hann såklart inte prata med henne. Hade gärna fått det överstökat, för nu vet jag verkligen inte vad jag vill. Lyxigt för alla dem som redan vet vart de vill gå, vilken skola, vilken linje, var någonstans. Själv har jag ingen koll på det alls. Bara två linjer jag skulle kunna tänka mig att gå, men mer än så är det faktiskt inte. Men hon kommer väl antagligen tillbaka till vår klass för att prata mera med resterande av klassen som inte fick chansen.

Nåväl. Nu ska jag nog sätta mig till rätta för att titta lite på... Ja ni vet nog vad  :)
tjjaaaauo! (:


dags att ses soon? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0