jag ger dig min morgon

Hallå alla glada.
Kom hem från spanska mötet för cirka en timme sedan. Det var ungefär lika tråkigt som jag hade förväntat mig att det skulle bli. Pratade bland annat om vart vi skulle bege oss, kostnader, tider, planering. Och ja, mycket sådant som behövs. Planerade även vad vi skulle göra för aktiviteter för att få ihop pengar, såsom julmarknad och sådant. Blir nog kanon skulle jag tro.

Yeaos, nu blir det till att ta tag i sista biten av boken. Bara 40 sidor kvar. Sedan är det goodbye boken och hej lediga kvällar. Tills alla proven och skit kommer vill säga. Men för ett tag. Japp, skulle hämtat min moppehjälm ikväll också, som är ute på egna äventyr någonstans i världen. Men verkar inte som att det blir så eftersom jag inte får tag på den som håller den innestängd. Vad ska min syster säga nu? Haha hon kommer dampa loss, i know it!

Imorgon är det onsdag. Jag är sugen på att ta en fika med någon, vad sägs om det?
call me (mp) =)

nu är det läsning och mitt msn funkar fortfarande inte. Smäller jag av? - JA!
over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0