let go to soon

Detta är en typisk söndag. En dag då man varken har ork eller lust till att göra något. Precis en sådan dag idag. Så idag har jag enbart suttit här, framför datorn. Har varit lite duktigt också, faktiskt. tro det eller ej. Men har gjort klart min spanska redovisning nu iallfall! Kanon. Sen hur mycket som är rätt och fel är en annan femma. Fast har en hel del kvar att göra. Matte, temaredovisning, läsa och sådant. Tråkigt att ha så mycket att göra. Plus att jag missar en halv skoldag imorgon. Eftersom det är kommunmästerskapen eller något liknande imorgon som jag ska vara med i. Trist, lär hamna en hel del efter. Men ska ju bli roligt att vara där istället ju. Får hoppas det går lika bra för gemö iår igen, för minns jag inte helt fel så vann vi ju faktiskt? Eller så är jag helt ute och cyklar.

Iallfall, har precis käkat en god äppelkaka. Mumma! Aldrig fel med lite efterrätt efter maten. Helrätt till och med. Så nu ska dra mig och sätta igång med pluggandet. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0