never stop thinking about you

Träningen idag var lite seg. Kände mig verkligen hel trött och inget gick som man ville. Märks att min kropp inte är gjort för att träna 3 dagar i rad. Men det ska det bli ändring på, jag ska klara det. Plus att detta då var sista träningen innan älmhultsdagarna, känner mig väldigt osäker eftersom det inte gick nå vidare idag. Men det är bara till att bita ihop, trillar man och skämmer ut sig totalt och vartenda jävel skrattar, det är väl inte hela världen? aight?

skönt med lite vila från träningen en dag, jag lär liksom ha en aning träningsvärk imon, tro mig. Jauop. Lyckades läsa några sidor i boken när jag kom hem, inte många, men några. Så har ett antal hundra sidor kvar kanske, har ju fortfarande inte läst ut förra veckans, gud så seg jag är! Men läsa är ju fortfarande inte det roligaste jag vet. Som ni vet. Yep, nu ska jag lägga över lite "låtar" på mobilen och sedan äta lite. tjao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0