nothing's broken

Fördelen med att vara hemma själv är den att man kan spela hög hög musik utan att någon klagar på att man måste sänka och att dem blir döva. Så nu går mina högtalare på för fullt här. Fräsigt värre.

Skolan idag har gått rätt fort idag, efter mycket om och men. Båda redovisningarna gick väl helt okej. Små tabbar hit, små tabbar dit. Men whatever. Sista lektionen var roligast. Lätt. Vad blir "Salome upphöjt i två gånger 3 delat på 1?" HAHA BUSTED SALOME, busted!  Och jag tror närmare vi hittat bögen i klassen. Ni vet, det sägs ju att det finns en bög i varje klass, jag tror jag hittat honom! Häftigt eller vadå? :) Kunde inte gjort det bättre själv.

Nu ska jag käka en av mina nya nyttiga favoriter. Knäckebröd. Woho! Jag har funnit det goda i det. Och ska också sätta på ett avsnitt av prisonbreak. Längesen jag tittade på de nu, ska sätta igång nu igen :) Sedan blir det barngymnastiken och sedan sara! Toppen ju! :) pusshej


är vi inte hur coola som helst alltså? :)


många fina kommentarer om min kära rumpa har jag också fått.
haha. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0