put your hands up in the air

Skoljoggen idag var åretsplåga. Inte för att vi måste gå 4 km, utan för att det var så jäkla kallt och disigt ute. Usch, det tycker vi absolut inte om nej. Men vad finns det att göra åt det? Hade ju great company med mig. Vissa av dem vill säga. yeheepp. Sedan vart det prisutdelning och lotteri. Jag vann på lotteriet, men hade redan stuckit där ifrån så  det sket sig. Men å andra sidan blev någon annan liten stackare lycklig som fick priset, en vatten flaska eller vad det nu kan ha varit :P
Dagen fortsatte som vanligt i skolan. Då det blev lite svenska och engelska, samt matte. Hann med en ynklig omgång luffarschack med jouuhan, 20-9. Ajaj, jag har visst lite att ta igen ja.

Nu har jag precis ätit en liten macka, sedan kommer och går adam, som ska till frissan, och jag pyser ner till träningen. Great! :)

over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0