saying the words doesn't make it so.

Tänk att det redan är på lördag som vi åker till grimslöv med älmults gymnastikklubb. Ja, tiden springer iväg. Jag är redan hur nervös som helst. Så sitter och lugnar ner mig genom att sitta och lyssna på en remix av jag blev full på min cocacola. Så nedrans dålig alltså, dock är ju remixen aningen bättre!

Jau. Vart och tränade för ett tag sen. Gick väl lite sisådär. Det är väl den största anledningen till att jag är så nervös som jag är. Just för att det gick sådär på träningen. Men whatever om vi losar. Vi är ju inte direkt inte vana vid det ^^ haha näe, nu trycker jag ner oss. Vi är faktiskt duktiga.

Moppen har används flitigt nu tycker jag. Nästan lite för mycket. Kört till träningen då det regnat en hel del. Det är då man verkligen inte pallar att sätta sig på cyklen och trampa iväg, nej, då får det bli moppen. Aja. Sitter och väntar på att papi ska göra gröt till mig. Ni tycker kanske att det är det enda jag käkar? Men så är det inte seru. Dock har det blivit väldigt mycket av det på senaste tiden. Kan inte hjälpas, för det är mäkta gott alltså. Måste ju trösta mig med något gott nu när jag fortfarande mår som jag gör i halsen. Fattas bara febern. Men den ska inte komma, har jag bestämt dåva! =) aja, nu ska jag inte pladdra på ännu mera. Därför sätter vi punkt för idag (just nu denna timmen iallfall) (a). kiss&hug!


my love to you is big, bigger than the most.
how would my life be without you guys?
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0