stanna tiden

Jau, äntligen är uppvisningen över. Och det var precis som jag trodde, kallt som attan. Bra kan jag inte heller påstå att det gick, men gjorde iaf inte bort mig.

Igår vart det då som sagt fredag. Pös ner till byn med johanna runt 7 tiden. In på folkan för kissepaus och sedan ner till linné där vi träffade på adam stina och adrian. Åkte en karusell och sedan var det inte mer med det :P. Sen satte vi oss i byn och pratade med folk, bra folk! :)

Efter det stack vi hem. Adam sov här. Låg och pratade tills klockan vart 3, sen somnade jag som en stock. Sedan idag blev det till att kliva upp halv tio, duscha, och sådant, sedan gå ner till Torget. Träffade trevligt folk där också! Och ikväll blir det fest, dock vet jag inte riktigt vart. Men det löser sig :) nu ska jag käka! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0