There's a first time for everything

Ååhhh, kom precis på att jag har spanskaläxa till imorgon. Typiskt mig att komma på något sådant såhär dags, toppen kristin, toppen!

 Förövrigt så har min dag varit väldigt bra. Barngymnastiken gick finemang. Blev lite dans till tjejbaciller som uppvärmning, och ja, resten känner ni till. For hem efter det, adam också. kanon. Promenixade ner till bilprovningen sedan där han skulle hämtas. Och nu sitter jag här. Tänkte bara skriva ihop något lite snabbt, bara för att uppdatera lite. :) Goodgood!

Imorgon har vi tydligen någon form av oförberett engelska prov har jag hört. Palla. Syon kommer också, och så har vi hemkunskap, teori. sucky sucky! Blir förhoppningsvis matlagning eftersom monika inte ska vara där, toppen ju! Aja nu blir det spanska för min del, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0