better in time

Har precis suttit och tittat på idol med min käre fader. CocaCola-låten var ju då min personliga favorit, lite tråkigt att han inte gick vidare. Men sånt är livet, tyvärr. haha. Där emot finns det en sak jag inte riktigt kan förstå. Hur kanmansom jury säga att någon med så bra röst behöver gå ner i vikt? Visst, han var inte smalast i gänget, men han sjöng mucho bonito. Räcker inte det? Tydligen inte. Tycker lite synd om han faktiskt. Och killen som trampat på en mina och förlorat synen. Usch. hemskheter. Men vi ska sluta deppa :)

Just nu ligger jag i systers säng och bara chillar och nöter musik på mobilen. Har dragit över några låtar nu, eftersom alla bara klagade på min musik i skolan. Så det fick  bli lite nytt och fräscht. Vad vore världen utan musik egentligen? Tom tom tom! Jo, minst sagt. En ny liten favorit är ju The Script - The man who can't be moved. Söt låt faktiskt, otroligt söt till och med. Man blir glad av sånna låtar, även om dem är helt deppiga. Men jag gillar låtar med fina texter, det är väl mitt största problem. Alla bara klagar för att jag lyssnar på det. Haha, jag får väl changa stil helt och hållet kanske? Hårdrock? Punk? Schlager? Ja, vad säger ni? Nu får ni ju chansen att bestämma :) come on!

På tal om ingenting? Hur bra hade det inte varit att införa godisförbud nu? :) För min del alltså. Asså sådär, bara helt plötsligt. Och se hur länge jag klarar mig utan? Det skadar ju faktiskt inte att försöka. Jag börjar redan imorgon! Förra gången gick ju lite sisådär med det. Men ja, nu jädrar! Inget godis för min del på........ 6 månader? haha Bra med mål, då kommer man långt i livet. haha, gud vad jag känner mig töntig! xD Men nu ska jag sluta pladdra, vara lite osocial och bara nöta min braiga musik och min braiga musikstil som jag inte lär få ha kvar länge till innan någon slänger min mobil i väggen och skyller på att de inte kan stå ut med min musik!

over and out people!


well, ny piercing också! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0