you always make me happy

Inventerningen igår var faktiskt rätt rolig trots allt. Fick så och räkna godiset nästan hela kvällen, vilket var väldigt, väldigt läskande. Men det klarade jag ifrån mig. Fick till och med sluta en timme tidigare, så vart hemma vid tjugo över elva ungefär. Så fick läsa lite i boken när jag om hem och efter det var det godnatt!

Idag har skolan gått rätt fort ändå. Började med eget arbete, sedan mentorstid,  ett lång ÄÖ pass och sedan idrott. Idrotten idag var faktiskt ganska rolig, trots att jag fått men för livet nu, krantz?! Jag antar att det är sådant man får leva med när man har idioter till klasskompisar, jappjapp. Hade någon vikare på idrotten för att daniel är och spelar fotboll någonstans. Trevlig prick den där Anton. Spelade brännboll. Med en "såndär brännbolls boll". haha. Och vi förlorade med 2 sura poäng. nåväl, nu ska jag snart pysa till träningen, woho!

men först, lite mat. pusshej
 

söt liten spindel jag hittade på rummet. ;O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0