god damn you're beautiful

"När man ska stoppa honom är det som att man skulle springa rätt in i en vägg!"
haha lilla mohamed, is he really that big? :)

Var finns moralen hos vissa människor? Folk verkar kunna gå hur långt som helst nu, utan att veta vad som egentligen är rätt eller fel.

förresten så tittade jag på reprisen av idol igår. Åh vilka godingar som är med och tävlar alltså! Dock hade jag ju velat se kocken med i tävlingen, samt den mörkhåriga av dem två yngsta killarna, alltså inte Johan. Men man kan inte alltid få som man vill. Ska följa idol på fredagar nu har jag bestämt mig för, lyckades inte göra det förra året och det är lite tråkigt när alla pratar om "han/hon som var så bra" och så vet man inte vem människan är. Tragiskt. Så nu ska jag bli en av dem som också kan prata lite skvaller om vem som har talang eller inte, vem som gjorde bäst ifrån sig, sämst, nya snyggingarna och så vidare. Toppen!





On the days I can't see your eyes,
I don't even want to, open mine.
On the days I can't see your smile,
Well i'd rather sit, wait the while.
For the days I know you'll be near,
'Cause a day without you, just isn't fair.
See the days I can hear you voice,
I'm left without a choice.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0