go and get him girl

tjobiduuo.
balders igår var kanonkul! Och även timmarna innan, alltså stunden vi tillbringade på amigo, och hos mig. Blev som sagt till att äta oss tjocka och mätta på lite pizza, mumma! Sedan drog vi hem till mig, pratade, lyssnade på musik och skrattade. Sådant man gör när man är tjej nivet. Japp, sedan började vi lite smått, fixade iordning oss till hög musik som inte var så hög trots allt. haha. Men det funkade. Lite fest hann vi också med på mitt rum, haha.
Åkte till häradsbäck runt kvart över nio, betalade och gick ut  igen. Hem till oscar, där vi hade våra stuffs sedan. Drog tillbaka till stället där det var fullt ös när vi kom tillbaka. Sådant gillar vi. Dock var det kanske inte så mycket folk som jag trott att det skulle vara, men varmt var det ändå. Så det blev att dansa, sitta, gå ut en runda, dansa, gå ut en runda, dansa, sitta, dansa och ut! Så såg den mesta delen av kvällen ut. Träffade massa roligt folk också, och alltid igen känd som "Martinas lillasyster", alltid. haha.  Tiden bara rusade förbi, men det är så det gör när man har roligt, right?

Halv två kom mamma och pappa i varsin bil, och snacka om att vi hade det väldigt jobbigt att hitta bilarna, som vi sprang runt och letade. Sedan visade det sig att dem inte ens hade kommit, great! Aja, jobbigt vare att få tag på alla som skulle åka med mig hem också, jp vart lite överallt med andra ord. "jag trodde ni var där, så jag gick dit". Lämnade grabbarna vid skolan, och så körde vi vidare hemmåt. Mötte pappas bil, vid klöxhult också.
" Mamma, där är ju pappa, tuta, tuta!!!"
"Nej, det kan jag ju inte göra"
"Nähe?!, varför inte det då?"
"jag har inte hittat knappen man tutar med ännu"
hahahahahah, jag garvade sate. Hon har alltså en splitter ny bil, och vet inte vart tutan sitter, toppen! Jappjapp. Sen kom jag hem, tog en macka och la mig i sängen för att titta på film. Långt hann jag inte. Somnade nästan innan filmen ens hade börjat. Starkt av mig va? :)

Vaknade ju inte alltför tidigt idag heller. Och på köpet så kommer Amira och Salome förbi, typ 10 minuter efter att jag vaknat och bara HEJ! men tjena liksom. Sen skjutsade jag hem salome, och nu sitter jag här. Blir en läx&plugg dag idag. Inget jag hurrar över, men ikväll börjar iallafall dansen! Som ska bli hur roligt som helst, Emelie och Hanna är duktiga på det där med dans, det blir nog toppen. Kul med en riktigt danshow i slutet. Nä, nu ska jag inte tjata mera, pusshej!


" SMILE, LE SÅ STORT NI KAN!" - och det funkade ju bra!


ni tjejer är kanonbra! :)<3

over and out


Kommentarer
Hanna

Tack! Kul att du ser fram emot det, det kommer bli skitbra!

2008-09-07 @ 13:54:16
URL: http://hannalvn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0