var tar alla kommentarer vägen?

- bra fråga!

Är hemma från skolan nu, och har varit det i ca 40 minuter. Skönt att ännu en skoldag är över. Halva veckan är förbi, bara två dagar kvar. Gött är ett bra beskrivand ord för det. Idag har det varit med eget arbete och sådant tråkigt. Äö alltså. Men jag och johanna deppade inte ihop, utan vi började fundera på hur vi ska bygga vårt vattenkraftverk. Våra idéer är ju något utav de bästa jag hört. haha, eller vad säger ni? Kommer nog bli super bra, för -" HÄR ska det stå generator" haha, fun fun.

På eftermiddagen fick vi besök utav Christina Lindh, som pratade om praon. Praoplatsen för mig blev då Trend House, men det visste jag redan, inte så oväntat. Men det ska faktiskt bli roligt. bra tider också, 10-18, dock krockar det ju med alla mina träningar :/ Men får träna en timme senare bara. Det blir bra. Det här med prao är faktiskt rätt roligt, även om det mest är slaveri vi sysslar med. Iallfall dem som jobbar i matbutiker, som enbart får syssla med varu-upppackning. Det förra stället var lite utav ett sådant ställe. Qompaniet. Men det är ju rätt förstårligt, eftersom jag inte kan klippa folks hår, fick det ju bli att städa, sopa, tvätta, diska mm, men helt utan arbete var jag faktiskt inte. Fick ju faktiskt schampoonera håret på folk. hihi. Nog om prao.

Ikväll blir det till att träffa mina bästa tjejer! Känns som att det var sjuhundra år sen vi sågs vi tre, och jag kan säga er, det är väldigt efterlängtat. Väldigt. Nu kom jag att  tänka på hur mycket vi tre har gjort tillsammans egentligen, massa roligt har vi haft tillsammans. Vår tjejkväll hos baron var ju något av det lite roligare. Och ja, massa roliga saker har vi gjort. Och det sägs ju att bilder säger mer än tusen ord, så kan jag säga att det stämmer. Så mycket minnen man får av att  titta på dem, bra minnen! Jag kan säga så mycket som att jag älskar er tjejer, otroligt mycket! Alldeles för mycket! Tack för att ni finns, <3.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0