ain't no party like an alcoholicparty!

ni känner väl igen rubriken?

Jag drog igång en film i väntan på mat. Resultatet blev sömn. Filmen var så tråkig att jag för första gången somnade av att filmen var dålig. Den heter  De ofrivillga och har absolut ingen handling eller budskap. Inte vad jag kunde förstå mig på av det jag såg iallfall. Alltså är de ingen film jag rekomenderar.

Nu försöker jag hålla mig sysselsatt genom att måla mina naglar. Fransk Manikyr blir det ikväll, om jag lyckas få iordning på lacket och linjerna. Kläderna har jag fortfarande inte bestämt mig om. Det är så himla svårt alltså. Kläder hit, kläder dit. Klänning, jeans, kjol, tunika? Det finns ju så mycket för oss tjejer att välja på. Även hur vi ska ha hårt. Rakt, lockigt, upsatt? Sminket. Ska man vara ljust sminkad, eller neutralt? Ja, ibland önskar man ju att man var kille och slapp alla dessa beskymmer. För en kille är de lätt, ett par jeans, tröja av något slag, och lite vax i hårets och vipps, klar! Tar ju max 45minuter för dem, och för oss en halv eftermiddag. haha.

Men nu ska jag pysa och fortsätta med alla mina besvär och problem. Jag hoppas vi ses ikväll snyggingar!


stay cool, you rock honey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0