All I want to do

Klockan är tio och det är redan strålande sol och värme ute. Amazing!
Sitter ute på altanen i en solstol, har precis avnjutit min glass och nu irriteras jag av en surrande humla. Konstaterar att gräset skulle behöva klippas, och är redo för att flytta ut resten av utemöblerna, hör fåglarna kvittra,  musik som strömmar genom högtalarna på spotify och med kisande ögon har jag även konstaterat att jag mår bra! Jag mår helt perfekt! Och vädret är helt perfekt!

Inte många dagar kvar i skolan längre. Dagen på året då då Gemöskolans nior kommer att splittras är snart här. Jag vet inte riktigt om  man ska skratta eller gråta. Man har ju trots allt varit med om en hel del med denna klass. Det kommer ju att bli lite tråkigt att gå ut nian, hatad/ogillad av de flesta tjejerna. Dock får man väl stå sitt kast, och jag har mina närmsta vänner. Till dem kommer det att bli sorgligt att säga hejdå till. Men jag hoppas på att även vi kommer att fortsätta umgås, även om vi alla går olika håll. Man håller kontakten med dem man vill hålla kontakten med, right?

Aja, nu ska jag hoppa ur denna bubbla jag hamnade i nu, leva i nuet liksom. Så jag antar att jag snart ska fixa på mig en bikini för att påbörja lite underbar solning. Bättra på brännan ytterliggare lite.
puss&kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0