always believe in your soul

Jag tar tillbaka det jag sa om att det inte såg ut att bli så vackert väder idag. För det blev det ju minsann. Har legat ute och stekt hela dagen i princip. Till runt halv 5, då jag cyklade ner till träningen. Vilket kanske var ganska onödigt för de var knappt nått folk där och jag satt mest bänkad på golvet. Inte mycket tränat idag heller. Ack.

Vad händer ikväll då?
Vilket tycks vara den stora frågan förjämnan. Har fått nys om att det ska hända något i bökhult ikväll, 94or som ska grilla eller något. Verkar som att en del av mina känningar ska dit, 93orna alltså, så kanske det blir att man sticker dit och hälsar på allt gott folk. Får väl se vart resten av kvällen bär av.

Men nu tänkte jag lägga in bilderna från förfesten på facebook, kanske även här. Så håll utkik :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0