looking for one good anwser

Hejhejhejhallåhej!
Just nu är jag bara så extremt uttråkad. Oh yes I am.
Kom precis hem från barngympan. Inte en knatte tills lite över fem. Blev lite orolig att ingen skulle träna idag, men tillslut var vi 8st. Ganska starkt av oss, trots att det är lov. Elin och jag vart själva ledare idag, så vi lekte mest hela tiden. Övade lite inför uppvisningen också. Elin njöt mest att lekarna skulle jag tro. När klockan slagit sex och alla var ute ur lokalen stannade jag och elin kvar för att prata lite en halvtimme. Om allt. Hon är så söt den tjejen alltså, riktigt liten pärla :)

Annars idag ja.. Har färgat Salomes hår och klippt Tommy. Som förövrigt var mitt första offer ever. De blev lite kortare, ganska okej tror jag. Hoppas han inte ligger hemma och gråter inatt över sitt hår. hihi.  Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitte på. Det ryktas om lite tjejkväll hemma hos Lisa. Hoppas det blir av, är sugen på en riktig omgång med några tjejer. höhö :) time will tell. nu är jag mathungrig. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0