med laptopen ute i solen...

....så känns det helt underbart.
Nu har jag förflyttat mig från altanen till framsidan. Solen har försvunnit där bak nämligen.
Jag och Martina tog oss samma runda även idag. Riktigt skönt att gå en runda i detta fina vädret, det steker riktigt bra även nu, och klockan är ändå halv 4. 

Har mestadels legat ute och pratat på altanen med martina, spelat lite sänka skepp och så. Riktigt mysigt måste jag säga. Får se om det händer något roligt ikväll, som inkluderar mina tjejer. Kanske någon grillkväll hemma hos någon med kött och potatissallad? Fast å andra sidan ska jag in och äta nu, schnitzel. Mums!

Men hör av er om det händer något roligt ikväll. Man måste ju ta vara på varje ledig kväll vi har :) ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0