my passion is you

Jag skulle inte påstå att jag har fått en god natts sömn, nej, tvärt om. Den var bra fram till klockan halv 3, då jag vaknade och började vrida och vända på mig. Kunde inte somna om. Försökte med allt jag kunde komma att tänka på, men, det funkade inte så bra det heller. Klockan halv 5 gav jag upp mitt tappra försök att somna. Eftersom jag hade den bärbara datorn  till hands satte jag på en film. A walk to remeber. Och det var inte förrän det var ca 10minuter kvar på filmen som jag lyckades somna. Kvar över 6 ungefär. Så sov jag en halvtimme ungefär, och efter det var jag tvungen att dra upp igen. Åh, jag var helt sjukt trött, både i morse och under hela skoldagen.

Men, skolan flöt väl på även om vi inte fått så mycket gjort. Nu när jag bara hänger med pojkarna får jag ännu mindre gjort. haha. Sista lektionen satte vi oss för att läsa i våra böcker, men istället resulterade det i en massa prat om allting. Påtal om skolan och så, så hade vi typ rekordmånga mopeder på skolan idag. De fanns typ 16st uppradade på en linje, haha. Lite fult faktiskt. Det är nämligen inte så vanligt att folk på vår skola kör moped till skolan. Undantag Simon och Tommy, som kör ungefär varje dag :) Så det såg lite ironiskt ut.

Nog om det. Ni kunde kanske räkna ut att jag gick och la mig när jag kom hem? Sov tills för en kvart sedan, så nu är jag pigg och glad. Funderar på att  gå ut och gå en runda eller något. Aktivera mig med något som är bra och lite utmattande kanske. Så jag kan somna inatt. För det var ju egentligen inte så smart av mig att gå och lägga mig nu, ned tanke på natten jag precis gått igenom. Heja mig! :) Men ska inte pladdra på en massa onödigt här nu. xoxo :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0