obviously, you don't understand.

Nu är det bara en dag kvar i skolan, sedan går vi alla hem för påsklov. När resten av sverige avslutar sitt, börjar vårt. Lite bra känns det faktiskt.

Skolan idag har gått bra från vänster till höger. Vi har kommit en bra bit på vårt temaarbete nu, känns inte lika stressigt längre. Men fortfarande är det jävligt stressigt, egentligen ska de vara klart imorgon, vilket vi troligtvis aldrig kommer att hinna. Så vi hälsar lovet hallå med lite plugg antar jag.
Skolmaten idag var inge vidare, så jag och Salome stack ner till Amigo för att äta oss tjocka. Delade på en kebabtallrik och sedan vad vi mätta och glada.  och tjocka! :) Men vad gör de? Att unna sig lite av det goda någon gång är bara hälsosamt, har vi försökt intala oss iallfall. hoho. Sista lektionen skulle vi debattera i våra grupper om ett ämne. Vi valde dödsstraff, men när man jobbar med 4 killar så blir en diskusion aldrig bra. Tro mig när jag vet, för jag vet!
- Jag brukar mellanlanda i Antarktis när jag ska flyga till danmark för att köpa sprit. Gör inte du det?
- Nej jag köper inte sprit.
- Vadå, är du nykterist!?
Hahaha, det var nog det roligaste på hela dagen. Ni som inte var där förstår kanske inte det roliga i det hela. Men jag skrattade så att tårarna rann från kinderna. Jisses alltså!

Nåväl, snart ska vi åka och inhandla saker så att vi klarar oss en månad. För mi madre åker på fredag. Sorgligt, men ibland får jag tanken av att det kommer att bli lite skönt att inte ha någon som frågar vart jag har varit varje natt jag kommer hem sent. vilket jag troligtvis kommer att göra nu när det är påsklov. Haha. Vilka hatriska tankar jag har. weeelll, nu ska jag äta något. puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0