over, forever

FREEEEEDAG!
Strålande humör. Man blir det på fredagar, det kommer automatiskt. Jeppjepp. Började dagen förvisso med Spanska prov, vilket sänkte det aningen, men eftersom det kändes som att det gick ganska bra så fortsatte jag att ha humöret på topp. Lite inspelningar på det, och bild. Blev förövrigt färdig med min bild, blev ganska nöjd. Welll, mat efter bild och hemkunskap på det. Fick tillbaka våra prov, mvg-! (y) Det satt fint faktiskt.

Efterskolan gick vi bort till Ikea, jag och grabbarna. Johan Johan och John. Haha. Vi spelade ps2 i väntan på att camilla och dem skulle komma så vi kunde käka. Köttbullar och pommes, det satt mycket fint! Fick värsta råa dissen av tanten som satt i kassan på ikea, hon frågade om jag var över 13år?! Seriöst, ser jag så liten ut? :O Sedan åkte vi till osby för att bowla en runda. Satte nog åtminstone 3 strike, om jag nu kan vara nöjd med det. Jag kom alltså sist av oss alla, slagen av 6 personer. Att bowla är nog inte riktigt min grej nä. Min tumme värker nått enormt, men jag tröstade mig genom att köpa en glass. Sedan for vi hem. "Jag klämde mig mellan två bollar"

Ikväll blir det väl till att träffa Salome&Sara. Om inte annat. Blir nog finemang :)

bild. hemkunskap. ikea.

bowling i osby.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0