rubrik :)

Jag vet, jag tjatar lite överallt om det. Men måste ju bara gratta min syrra en gång till, en sista gång, fast här på bloggen. Det är ju inte varje dag man fyller hela 18år liksom. Så, återigen, grattis på födelsedagen tuss! :) <3

Idag började vi dagen med NP. Är väl inte helnöjd med resultatet, men jag tar igen det på de andra proven hoppas jag. Resten av dagen har vi ängnat åt att spela in 'a jorney to an english speaking country' which sucks by the way. Muhi. Men å andra sidan får vi oss ett par riktigt goa skratt när vi säger fel, vilket händer på tok för mycket. Det blir tillslut att man bara schabblar bort texten.

Efter skolan bakade jag tårta, tränande småbarnen och sedan fick vi gäster. Det var trevligt, ett tag, tills jag började bli riktigt trött på allt snack om allting. Trädgårdar, killar, gymnasieval, tv, skvaller, gamla tanter och gubbar och gud vet vad. De pratar om allting, tro mig! Så efter att ha suttit med ett par timmar tänkte jag ta tag i spanskan, vilket har gått lite si och så. Faktum är att jag verkligen inte orkar lägga ner mera energi på detta. Men lite till ska jag plugga, iallfall på glosorna, ackusativen och rexlefixa/diftongerade verb. Ni som också läser spanska vet troligtvis vad det handlar om, och också hur tråkigt det faktiskt är.

hej ho let's go!


Kommentarer
Martina

Tack sis! <3

2009-04-25 @ 14:28:51
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0