scream at the top of your lungs if your body's feel right

Igår blev det en myskväll med min syster istället. jag kände inte riktigt för att sitta och häcka i bökhult med hur mycket folk som helst som man knappt känner. Nej, det är inget för mig. Istället åkte jag och martina ner till konsum och inhandlade lite gott. Och med gott menar jag att vi köpte lite chips, gräddfil och dip. Vi kollade på Role Modeles, vilket var en helt okej film faktiskt. Jag somnade någon timme efter att filmen avslutades, i mammas säng. Haha. Där har jag sovit nu sedan hon åkte. Ett par nätter till får de bli, sängen är ju gudomligt skön. Ytterst liten dock. hoho

Idag blir det till att träffa gullet Angelica. Skit längesen man träffade och umgicks med henne! Ja när kan de ha varit sist? När jag umgicks med Julia i fyran kanske? Ja, åren springer förbi. Även mitt andra gullbarn ska vara med, Evelina :) Får väl se vad vi tar och hittar på, blir det fint väder parkerar vi säkert oss i byn med lite glass, eller varför inte bökhult? :)

Men nu tänkte jag att jag skulle sätta igång och städa mitt rum. De är värsta bombnedslaget där, fattar inte varför? Känns som att jag städar varje dag, men det blir bara stökigare och stökigare. Jag kan nog inte bli städerska iallfall. Vi hörs! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0