sunlight

Skolan är inte värd att nämna, men on the other hand, vem vill läsa om skolan? Idag är det även en mycket vacker dag. Solen skiner och har gjort hela dagen. Det till och med värmer otroligt gott. Har forit runt i byn en massa efter skolan, först hit, och sen dit, och dit, och hem. Ja lite överallt har jag varit.
Måste ju bara påpeka att barnträningen vart oerhörd händelserik. Tokigt att det kan hända så mycket på bara en timme. En unge slog sig i foten, rev upp ett litet sår, en annan började gråta över sin söndriga vattenflaska, och en tredje kissade ner sig. Yeeey. haha. Frågan är väl om jag gillar barn lika mycket nu? :)

Nu ska jag äta. Sedan måste jag fixa lite mera på arbetet, temat. Har knappt ens börjat på det, och allt går bara skit på den fronten. Tur att vi kommer att få lite extra tid.
Jag är lite sur över att jag bland annat inte hann redovisa Argentina på spanskan, och jag hann inte heller göra det muntliga provet i nationella på engelskan. Vår skola bara skjuter upp på allting. Aldrig får man något gjort, sucky! Jag får se det från den ljusa  sidan. Det är ju trots allt fredag imorgon, och på fredagar ska man ju faktiskt vara glad. Vilket jag försöker mitt bästa för att vara. Även om humöret tynger en fruktansvärt mycket just nu.

 bäst att inte gå djupare in på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0