time passes by

Vilken härlig pressar-dag alltså. Inte för kallt, inte för blåsigt, inte för varmt, inga moln. Helt perfekt. Så det är väl vad jag har ägnat min dag åt hittills, bättra lite på brännan med andra ord.
Det blev bökhult igår trots allt, lite glad är jag för de. För där tisslades och tasslades det om fest. Vilket det kommer att bli för min del idag, hemma hos lille Remelin. Jag har suktat efter fest ett tag nu, så jag hoppas det blir bra gille där. Tänkte att jag skulle lägga mig i sängen lite, är så grymt trött. Trots att det är fint väder ute, så måste jag sova lite. Annars kommer jag vara så gott som död ikväll.

Hoppas vi ses där! Ni andra får ha en bra kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0