you do your crime

Jag tänkte bara säga att jag fortfarande lever efter fredagens bravader. Som faktiskt var en riktigt bra fredag måste jag säga. Nu ligger jag ute på altanen och steker i solen, så  jag tänkte passa  på att skriva ett långt inlägg om mina dagar eftersom jag ändå inte gör något vettigt än att bara ligga här.

Vi börjar med fredagen. JAg åkte hem till Evelina där vi började fixa oss och sådant, supertrevligt och skönt när det bara var vi två och inte en massa andra hönor som springer runt och inte vet vad de ska ta vägen. haha. När vi hade fixat färdigt oss halvt, gick vi ner till Lisa där ett par andra tjejer höll hus. Matilda, Julia, amanda och naturligtvis lisa :) Supertrevligt, men jag och Evelina blev lite hungriga och gick inom hennes hus igen för att käka lite. Vi hade turen på vår sida för de fanns färdig mat som vi snabbt slängde i oss. Vi for senare iväg till Joel där förfesten var fullt igång. De var ganska mycket folk där och vi hade det mycket trevligt. Kul att träffa folket igen måste jag säga, eller, det är alltid lika roligt och galet! Jag slänger nog in ett par bilder därifrån lite senare när jag får tid till att lägga in dem på datorn.

Vi åkte ner till balders vid halv tio tiden. Kom inte fram förrän typ halv 11 med tanke på att en av personerna som åkte i vår bil hade fått i sig alldeles för mycket av det goda och mådde inte särskilt bra. hoho, stackarn. När vi väl kom in så dansade vi som aldrig förr, jag och evelina. Den kombinationen är ganska svårslagen, och jävligt bra! Jag tycker om dig gullleee. Åkte hem då det slutade och jag somnade fort när jag kom hem.

På lördagen var man lite halvt sleten, men jag drog mig upp ur sängen. Spelade lite fotboll utomhus med min syster. Efter det skulle vi åka ner på  middag hos mina kusiner i Hökön. Det var  väldigt trevligt och jag fick mat så min mage höll på att bokstavligen bubbla över. Inte nog med de så fick vi efterrätt också, och dooleys. hihi.  Vid 7tiden åkte vi hem igen, och jag träffade min sara, och min Salome. Vi for ut till näset där ett fåtal personer satt och eldade. Och det slutar alltid likadant, att någon jävel släcker elden utan att ens fråga om någon vill sitta kvar och så går dem. Fan vad man stör sig på sådant, de kunde ju åtminstone fråga om det fanns någon som ville sitta kvar, för ja menar, vi tjejer kan faktiskt också släcka en eld. Tro det eller ej. men vi åkte hem till mig senare där det för de mesta blev en massa prat.

Jag sov ute i mammas rum, jag älskar hennes säng. Sjukt mjuk. Så jag somnade fort och vaknade igen vid 11. Så idag har jaginte gjort så mycket, en sväng in i duschen har jag hunnit med. Har även pratat lite med mamma som nu har kommit fram och så. Hon berättade att vattenfestivalen  har  draigt igång nu, jag är så jävla avundsjuk! Vattenfestivalen är nog det mysigaste och roligaste jag har varit med om måste jag säga. Jag saknar thailand riktigt mycket... helt sjukt! Men nåväl,  hoppas vi ska åka dit snart igen :)

nu ska jag och syster ut och gå. Blir nog samma runda som förra gången ute i skogen, det var mysigt sist. Lär bli mysigt idag också, för nu skiner solen finfint! :) Så, hejdå sunshines! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0