we're just waisting time

goodmorning sunshines!
Ser ut att bli en härlig dag även idag. Fast de blåser lite mera idag, eller nått.

Jag steg upp tidigt idag igen, jag börjar ju bli bra på det här alltså. Men så hoppade jag in i duschen och blev hysteriskt trött. Man brukar bli pigg av att duscha, men jag höll på att somna. När jag sovit klart där inne så ringde mami, vi pratade en stund och hon sa att det regnade fruktansvärt där nere. Tråkigt att höra, men ändå lite bra, får då kan jag lugna mig med att hon inte har finare väder än vad jag har. Djävulskt.

Snart ska jag trampa ner till Qompaniet och fräscha upp mitt hår lite. Vet inte hur jag ska klippa mig ännu, blir väl ett impulsbeslut. Sofia kan nog sin grej, tillförlitar mig på henne! :) gotta go :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0