you never were and you never will be mine

idag är det freeedag. Fast det känns mest som alla andra dagar just nu.

Igår vart det 'tjejkväll' hemma hos Lisa :) Super duper trevligt måste jag säga. Det grillades kött, vi åt, skrattade, pratade gamla minen från konfan and so on. Killarna kom också, och de var inte några heller. De tog upp hela soffan, plus nästan alla lediga stolar. Därav situationstecknerna på tjejkväll. Visst var det trevligt med lite manligt sällskap, dock förstörde det våran mysiga femårskalas-stämning. haha. Fram mot slutet av kvällen blev det en massa prat om allting, då vi bara var ett fåtal tjejer kvar. Och vid 12 tiden styrde jag hemåt. Men jag tackar alla för en riktigt trevlig kväll, you are greaaaat! :)

Och egentligen tillsades jag att inte lägga in några bilder, inte för att det blev så många av dem, men en bild måste jag ju faktiskt lägga in. Vare sig ni vill eller inte :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0