fin mobil


Såhär ska väl ändå inte en mobil se ut? Nej, såhär såg den bestämt inte ut när jag köpte den. Fast det klart, efter lite mer än ett och ett halvt år tillsammans har jag hunnit skicka några sms, och då antar jag att bokstäverna på knapparna försvinner. Det måste väl vara så. Och den runda knappen i mitten har jag ingen riktig förklaring till vart den har tagit vägen. En dag i växjö på tåget med evelina, resten får ni försöka lista ut själva. Rip runda-knapp-till-mobilen. Det funkar med måtta att trycka på gummiknappen iallfall. Lite pilligt dock när man ska ta till vänster eller höger. Skärmen ska vi nog inte tala om!


JÄVLAR VAD DET ÅSKAR!!! Dags att stänga av datorn! puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0