lets rock the night away

Gårkvällen började och slutade precis som jag hade hoppats på. Förfest hemma hos Elin och Sara, girls only of course. Vi virrade runt i huset, spelade ölspel, lyssnade på gammal musik, konstig musik, bra musik. Kom fram med lite lekar, lekte lekarna, åt popcorn och efter allt det här var klockan alltså ganska mycket. Då drog vi vidare till medborgarhuset, som var större än jag trodde, och där träffade vi på allt bra folk. Jag önskade mig egentligen en galen kväll med dans hela natten lång på dansgolvet. Dock var det nog inte fler än jag som var så sugna på det, för dansgolvet var ganska tomt, men jag ska inte klaga. Kvällen var bra överallt!

Som om det inte skulle vara nog så ska jag på fest ikväll igen. Kvarnavallen. Har aldrig varit där innan, så det blir first-time-experience på den fronten. Jag tror dock att även denna kvällen kommer bli något att hänga i julgranen, eller lägga på minnet åt minstonde.

And some pictures!
Det vi alla fasar över att se när vi läser Kristins blogg. Inte sant? (:












Yes. Nu har jag besparat er de värsta bilderna, och även toalett bilden. Nu kan ni le, så illa är det inte. Måste tacka Ida, Sandra, Linn och Anna(som lär läsa detta)  för en kalasbra kväll.


Kommentarer
Johanna

toalettbilden var bäst ;) dock jag som har tagit då liksom! :P

2009-08-15 @ 16:41:24
URL: http://joohannandersson.blogg.se/
Anna

tack själv! kul att du kom :)

2009-08-16 @ 13:04:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0